MY TRIP - SOUTH AMERICA

 
Jag la aldrig ut en karta på reserutten jag gjorde i ett år i Sydamerika, såklart är det inte
exakt men ni ser ungefär hur rutten såg  ut iaf! Jag flög bara 2 gånger i Sydamerika, från
Ecuadors fastland till Galápagos och tillbaka och från Buenos Aires till Ushuaia i Argentina då det tar tre dagar med buss och säsongen var nästan slut (det är vinter där nere vid tiden vi var där så vi var på håret av att inte få åka dit).

Resten av tiden reste jag med buss förutom månaden genom Amazonas då vi reste med båt. Som ni vet så reste jag alltså genom Ecuador, Brasilien, Peru, Argentina, Chile och Bolivia och sedan bodde jag i Ecuador i tre månader i strandstaden Montanita! Ni som så mycket som bara funderat på att ta er till Sydamerika, tveka inte utan bara ÅK! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0