Myskväll á la Tillan & mami

Mamma  och jag har haft en sådan  härlig kväll tillsammans,  jag lagade mat  till  oss och
fixade lite snacks!  Vi såg sedan på två  filmer vi  hyrde; The Amazing  Spiderman (som
faktiskt var helt okej) och En dag! Jag kopplade  först inte  vilken film det var tills  jag såg
namnen på karaktärerna på baksidan; "Emma & Dexter" och jag hoppade nästan till! Det
är ju boken One day som Louise läste i Sydamerika och sedan gav till mig och sa att jag
skulle bara ÄLSKA! Jag läste ut boken sjukt fort och gav den sedan vidare till Kate som
också blev besatt, historien är fantastisk men också sorglig! Ett boktips till er, definitivt! 
 
   

Fick precis två jobbtider så nu är jag glader, ska upp 7 imorgon dock så jag måste gå
och lägga mig! Vi hörs imorgon igen, puss! ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0