NIKLAS ♥

Åh, det räddade faktiskt min dag!! Min älskade Niklas är hemma från London, iofs bara idag för imorgon åker han till Thailand meen jag fick träffa honom kort i alla fall! Niklas, hans mamma och några andra satt på Davids fik på After Work så jag åkte förbi där efter jag lunchat med Viran och Mika! Jag kramade och pussade på honom i nån timme och pratade KONSTANT, nu har vi redan bokat in ett besök i London för min del! Det är ett måste för mig i alla fall då jag nu har min syster, Sandra, Niklas, Brendan, Steven, Anousha mm som bor där, time to get my ass over! 

Ikväll tar jag det bara lugnt hemma då jag ääntligen fått till två jobbtider, jobbar både lördag och söndag och ska då upp kl 6 imorgon.. Orka att jag faktiskt är taggad då jag varit ledig i så många dagar, äntligen jobbtider!! =) Jag lagade mig min favoritsallad med kyckling till middag och en stor fruktsallad till efterrätt nu när jag myser i soffan, skön fredag! Har hoppat i myskläderna nu och ska se klart filmen, sen ska jag läsa min bok en stund innan jag sover! 

  
   
  

Ta hand om er, ha en härlig fredagskväll! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0