Onsdag 21 november 2012

Gooodmorgon! =) Det som skulle vara mulet i veckan, det är ju jättefint väder! =) Hade lätt dragit ut på en springrunda om jag inte redan ska träna snart! Idag är det dags för sportlife igen, 30 minuter spinning och 30 minuter magpass! När jag inte jobbar tycker jag det är skönt att starta dagen med träningen så det är gjort, sedan har man resten av dagen kvar plus att man fått in mycket energi från träningen! =) Nu ska jag käka frukost och sedan dra till gymmet, ha det fint! 

Hade uppsatt hår igår vilket är något jag nästan aldrig har! 
  
    

Postat av: Jasmine

Älskar dina örhängen!

Svar: Tack! Jag köpte dom av en kvinna som sålde smycken på en strand i Indien, föll för dom direkt!
Matilda Berglund

2012-11-21 @ 16:03:43
URL: http://hejdagen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0