RUBRIK

Wah, ibland kommer man inte alls på något att skriva om! Hur som helst, idag var jag inne i stan för en arbetsintervju som gick bra och sedan drog jag förbi biblioteket en sväng och satt där och läste en stund innan jag åkte hem! Jag läste så lite när jag var yngre men sedan mina långresor så har jag växt en helt ny kärlek till böcker! Okej, jag läste ganska mycket innan också men inte alls på det sätt jag gör nu, jag kan bli alldeles till mig idag av att se en bokhandel! Jag släpade in Natti i flera bokaffärer i Chile kommer jag ihåg, stackars liten haha! 

Hittade den här bilden idag från en grym kväll på Cana Grill i Montanita, galen kväll!! 
    

Nu sticker jag iväg, ha en fin onsdagskväll! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0