SLUT!

Vilket pass.. Tabata allihopa, intervallpass i en timme!! Jag var helt mör efter passet men gud vad det tar på en, det ska jag lätt köra igen! =) Börjar få väldigt mycket myror i fötterna för att det är så dåligt med jobb för tillfället dock, jag har varit ledig i 1,5 vecka nu och det har jag nog inte varit (i Sverige) sen jag hade lov i skolan när jag var liten.. 

Hoppas på att få ett samtal imorgon om att jag kommer behövas varje dag i en månad framåt, uutan problem haha.. jag har defintivt problem med att sitta still för länge..! ^^ Vad det här inlägget tar lång tid att skriva, Mika ringde nyss så jag gick iväg i ca 40 minuter för att prata.. Jag insåg verkligen hur mycket jag saknade att ha telefon under tiden jag reste, i Indien skaffade jag ju mobil så det var bara hela året i Sydamerika som jag var utan.. Eller jag hade min svenska med mig för att smsa hem om det var något, men att ringa någon kostade alldeles för mycket! 

Jag har helt glömt bort att använda mina stora halsband jag köpte i Indien, det är ju 
snyggt till en svart enkel klänning.. Hm, måste definitivt testa det någon gång snart! 
  
    
   
 
 Vi hörs imorgon fina, kramkram! ♥ 

Postat av: Peppbloggen

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppningsbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg där vi kommer uppdatera med inspirerande- och peppandeinlägg. Just nu har vi en enkät på vår blogg som handlar om just självkänsla och vi skulle verkligen uppskatat om du kunde svara på den då det är ett viktigt ämne som vi tar upp (och det skulle verkligen hjälpa vårt arbete!):)

2012-11-15 @ 21:51:26
URL: http://peppningsbloggen.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0