Gamla videoklipp!

En video från när jag och tjejerna var i Dublin en weekend sommaren 2009, här är vi på en 
grym klubb med vår vän Ultan! 
  

En vanlig jul hos familjen Berglund, vi ligger alla i en hög eller på golvet i vardagsrummet och
sjunger och spelar gitarr! 
     

Detta är när jag volontärarbetade på en skola i Indien år 2010, här försöker jag lära dom 
huvud axlar knä och tå haha! 
    

Utekväll sommaren 2009 haha 
  

Min kära störda familj! 
   

Mirre, Fredrik och jag på båten Patricia på Söder, sommaren 2010. Mirre sjunger med sin idol Carola, hahaha!
 
Kortspel en kväll år 2009 med killarna och Stina, Magnus och Jakob fick till en kyss haha! 
   

Precis innan utspringet när jag tog studenten år 2008, galet alltså! 
 
När Bonnie och jag var i Spanien 2008, hon är bra störd min bästis! 
    
 
Grillkväll i Farsta sommaren 2010, Linus är full och fett kul haha! 

Jag gick genom mitt youtubekonto och hittade så många gamla videos så här var några av dom! Det är så kul att jag filmat mycket, dessa små videoklipp fångar en helt annan känsla än vad en bild gör! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0