SPETS

Jag är besatt av spetskläder, allt från underkläder till vanliga kläder och även jackor!
Det är  så sexigt,  stilrent och SNYGGT!  Jag har  sparat  pengar sen  jag fick lön plus
att min vän  var skyldig mig  lite pengar sedan länge som vi  hade glömt bort, så jag
kunde unna  mig att shoppa för några  hundralappar igår! Mika är galen  i kläder och
peppar mig jättemycket till att shoppa när vi är på stan, hon hittar tom kläder åt mig! 
 
  • Den här hittade Mika för en månad sen och har pratat om att jag skulle passa i den, 
    så idag testade jag den och älskade den direkt.. känner kvinnan mig! H&M 129 kr
    
   
   
   

  • Den här klänningen har jag tittat på mer lr mindre sen jag kom hem från Sydamerika,
    och idag köpte jag den bara.. Så snygg!! H&M 249 kronor 
  
   
  • Den här snygga spetskavajen var jag bara TVUNGEN att köpa, det stod Tillan på den!
    249 kronor H&M 
   
   


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0