Tisdag 6 november 2012

Godmorgon! =) Hoppas allt är bra med er, jag vaknade för en timme sen men eftersom jag är så fast i min bok så gick jag direkt upp från sängen och hoppade i ett varmt bad! Har snart läst ut den här boken även om jag började läsa den för bara några dagar sedan, gah den är så himla intensiv! Jude Deveraux såklart och boken heter Kärlekens sällsamma makt, ja det blir löjligt romantiskt ibland men böckerna är såå bra! För exakt ett år sedan höll jag på att läsa mina första böcker med henne, min storasyster Amanda introducerade mig för Jude Deveraux och skickade med två av hennes böcker med mig till Sydamerika och de hjälpte verkligen mitt 25timmarsflyg att gå fortare! ;) 

Nu ska jag sluta skriva massor om dessa böcker, men LÄS DOM! ;) Dags för frukost, hörs om en liten stund igen! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0