Torsdag 22 november 2012

Tja! Vårt internet är så himla segt just nu att jag knappt orkar sitta vid datorn! Jag har i alla fall hunnit med ett pass på gymmet idag, handlat och hyrt film! Mamma är nämligen sjuk så jag ska ta hand om henne ikväll, igår låg vi och kollade på massa filmer och ikväll ska jag laga mat till henne! Pappa och Viran ska bort så det blir bara hon och jag hemma, hahaha nu ropade hon precis "Tillaaaan, när ska vi mysa då??" Mysmami!! ♥ 
 
Jag hyrde den nya Spidermanfilmen till ikväll, det är ju en ny version av Spiderman som ska vara mörkare och inte lika "klyschig" som jag uppfattade det.. Jag tycker verkligen om de gamla Spiderman-filmerna så jag hoppas den här är bra också, så härligt med en myskväll med min mami! Jag har precis tagit en dusch, smörjt in mig i min indiska olja, satt upp flätor och dragit på mig mina favoritalibaba-byxor från Indien och favorittröjan som nu har så många hål i sig att den är oanvändbar så länge jag inte är hemma! ^^, 
 
   

Hörs senare om internet låter mig! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0