Torsdag 8 november 2012

Hallo! Igår besökte jag Buisness center för ett OTROLIGT inspirerande möte om ett företag som håller på att expandera otroligt, nu har man chans att starta ett eget företag inom detta och jobba på sidan av och kunna tjäna massor med pengar om man kämpar för det! Jag var först väldigt skeptisk till det men ju mer jag lyssnade på dem igår som själva gör det och ju mer jag tänker på det nu så känner jag mig riktigt taggad inför det! Jag ska hem till kvinnan som tipsade mig om detta ikväll och prata med, spännande! 

Nu ska jag äta lite frukost, såg att syrran hade gjort pannkakor igår!! =) Haha, jag kom på det inatt och slängde mig då upp halv 3 på morgonen bara för att hämta en pannkaka för jag var så hungrig, TYPISKT mig! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0