Kvällsinlägg

Tjoho! Sitter här och muttrar lite över att träning är så dyyrt, mitt kort på Sportlife har nämligen gått ut (fick en veckas frikort från mamma som tränar där, då kan de ge ut frikort en vecka till nära och kära) och nu har jag inte råd att köpa ett nytt kort! Så synd då det har varit så skönt att äntligen komma igång med träningen igen, Kenza och jag har verkligen pushat varandra riktigt bra den veckan och vill ju fortsätta tillsammans! Jag får i såna fall köpa kort på friskis istället för det är så mycket billigare men tråkigt att inte träna ihop, jag blir mycket mer peppad på det! 
 
Aja, kom precis hem från jobbet och innan jag började hade jag en härlig fika med min bästa vän Bonnie på Helmers som alltid, inte en sådan intressant dag men det blir så när jag jobbar så mycket och är pank! Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa vidare på min fantastiska bok av Jude Deveraux, ni som älskar gamla romantiska böcker (jag snackar 1800-talet som nästan alla hennes böcker utspelar sig från) så LÄS HENNES böcker! Sorry för en sådan tråkig blogg dessa dagar när jag jobbar så mycket, jag ska börja lägga ut fler restips och så som en start för min reseblogg som jag snart ska starta! =) 

Min favoritbok med Jude Deverauz, LÄS!! 
  

KRAM på er alla! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0