Fredag 26 oktober 2012

Woho, även om jag jobbar i helgen är det härligt med fredag! =) Det blir så löjligt betydelsefullt när jag är hemma i Sverige, när jag reser däremot då spelar dagar och tid ingen som helst roll förutom när man måste hinna med en buss eller ett flyg! Det kanske är anledningen till att jag var på de flesta stationerna i sista minuten eller satt där flera timmar innan! ;) 

Hur som helst, idag jobbade jag som vanligt hela dagen och kom precis hem! Mamma är på en väns landställe över helgen med hennes vänner så det är bara pappa, Viran och jag hemma den här helgen! Jag blir hemma ikväll då jag börjar jobba kl 7 imorgon bitti så det blir filmkväll, köpte hem lite naturgodis att överraska pappa med! LillViran ska ut en sväng tror jag, men inget hårt har hon lovat mig för imorgon blir det en stor kväll! =) För det första ska nästan alla mina vänner ut och för det andra är det Jossans inflyttningsfest i hennes fantastiska lägenhet och jag ska dit med Cissi, Eugenia, Filip, Aron och Viran! Efter det drar vi ut på söder, ska bli grymt! =) 

Såå glad att jag ska få träffa min galna Eugenia imorgon, har inte setts på över ett år!! 
  

Haha hon kommer döda mig för den här bilden, tagen precis när jag kom hem från Indien så typ 1,5 år sedan! Hörs imorgon igen, då ska ni få se min nya snygga tröja (haha ja Mika, jag köpte den döda mig inte nu) kramkram! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0