Lördag 27 oktober 2012

Heej! Fyfasen att gå upp så tidigt på morgorna som jag måste göra när jag börjar kl 7, halv 6 ringde klockan imorse och som tur är fick jag skjuts till tunnelbanestationen av min käre far då bussarna inte ens går så tidigt!! =/ Jag jobbade i alla fall i 9 timmar idag och kom precis hem, nu ska jag bara slänga i mig lite middag och fixa iordning mig innan jag sticker iväg igen! Ikväll är det Jossans inflyttningsfest på listan, ska dit tillsammans med Cissi, Eugenia, Aron, Filip och Viran! Ska bli sjukt roligt, efter det drar vi nog ut på en vända på Söder som vanligt! =) 

Jag uppar igen innan jag drar, vad taggad jag är för jag har bara jobbat och åkt hem varje dag senaste veckan! Kul att dra ut med mina bästa vänner, pusspuss! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0