Måndag 1 oktober 2012

Herregud, oktober! Nu ska jag börja jobba som fasen, väntar på att första tiden ska dyka upp och sen kör jag! Imorgon ska jag jobba extra med inventering på en kompis jobb som lite extraknäck, jag behöver verkligen pengar! Så idag sov jag till halv två, det är inte bra när man har en bästa vän/andra halva i Colombia som ligger 7 timmar efter i tid, Kate och jag låg och pratade till kl halv 6 imorse! 

Nu ska jag ta en dusch och sedan packa ihop lite grejer och ta mig en låångpromenad hem till min Jossan, vi ska ha myskväll i hennes lägenhet med massa serier! Vi båda jobbar tidigt imorgon och det blir närmre för mig från stan än härifrån, sen måste jag också göra nåågonting idag då jag sov bort halva dagen! -.- 

Tittade tillbaka vad jag gjorde för ett år sedan idag, då var jag i St Petersburg
med papppa och det var en sån mysig weekendresa! =) 
  
  
  
  


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0