Måndag 22 oktober 2012

Hej! Jag har helt tappat lusten att blogga såhär om mig själv som ni märker, men jag vill fortfarande hålla den uppe då det kommer vara kul att ha sen och ni verkar ju tycka om det! ;) Hur som helst, jag ska försöka bli bättre! I helgen har det varit mycket, i fredags träffade jag min gamla sambo Anna som jag inte hade sett på ca 14 månader, det var väldigt konstigt men också bra, vi hade mycket att ta igen!

På lördagen firade vi mammas 50årsdag med alla hennes närmsta vänner och festen blev fantastiskt lyckad! Jag som tog hand om maten var uppe och sprang till 4 på morgonen när de sista drog, då däckade jag i soffan i 2,5 timmar innan det var dags att slita mig upp för att gå till jobbet! Aldrig har jag känt mig SÅ sliten, men jag tog mig dit och jobbade mina 4,5 timmar innan jag fick åka hem igen! Resten av min söndag bestod av degande i soffan framför massa grymma filmer med mamma och Elvira, vi tryckte ostbågar, chips, brownie och indisk mat hela dagen haha! 

Min underbara lyckliga mamma i lördags ♥♥ 
  

Efter denna slitna och onyttiga helg tänkte jag starta min måndag (efter att ha sovit i 12 timmar) med en springrunda, pusspuss! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0