Måndag 8 oktober 2012

Hej hej, vilken fin måndag det är idag! =) Jag vaknade runt 12 idag och tog då en 6 km springtur, första gången på ett år (förutom när jag sprang lite i Montanita och Brasilien) så det kändes bra! Jag har precis ätit en jättestor frukost/lunch och måste nu hoppa in i duschen, jag ska åka till jobbet om en liten stund! Det är så sköönt att ha jobb igen för nu kan jag verkligen börja komma på fötterna igen och även börja planera nästa stora äventyr! =) 

Orkar inte krångla med dumma webcamen just nu men jag hittade två bilder från innan 
jag åkte till Sydamerika med pappas stora tjocktröja, typ som jag ser ut just nu ^^, 
  
  
 
Ikväll jobbar jag bara 4 timmar men efter det ska jag kanske hänga med Nadia, vi hörs ivf imorgon igen ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0