Onsdag 24 oktober 2012

 
Tja!  Idag har jag jobbat  sen 10 imorse,  kom hem för  en timme  sedan  men la  då ner
mamma på golvet och gav henne en 20 minuters massage med lugn musik i bakgrunden!
Hon  hade  så ont i  axlarna  efter att  ha skrivit hela  dagen på datorn  på jobbet att  hon
verkligen behövde det! Jag masserade  massor i Sydamerika  (självlärd) och fick  mycket
beröm så  det är kanske något  extrajobb jag hoppar  på när jag åker  till Centralamerika,
masserar för några dollar i timmen på stränderna! ;) 


Imorgon börjar jag klockan 7 så det är snart läggdags, sitter och chattar lite med Kate
nu och hör hur hon har haft det i Venezuela! Så skönt att jobbtiderna börjar rulla på allt
bättre nu, och snart får jag nog reda på om jag kom in på turismvetenskaps-kursen,
späännande! =) Det skulle vara kul att börja plugga lite igen, faktiskt! Länge sedan nu! 

Trötta Tillan atm, gäsp! 
  
  

Buenas noches, amigos ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0