Onsdag 3 oktober 2012

Hellu! Det var riktigt nice att jobba igår, även om vi bara inventerade i några timmar var det ändå något att göra igen!  Det var också härligt att jobba med min bästa vän, efter jobbet åkte vi in till stan tillsammans och mötte upp Christoffer, Elvira, Mika och Filip så satte vi oss på Göta Ark och drack vin i flera timmar! Elvira och jag tog 12-bussen hem och då fastnade jag på skype med Kate ända till 5 på morgonen haha, samma som varje natt! Hon ska snart resat ill Venezuela i några veckor och jag är SÅ avundsjuk!! 

Vi hade alla sovit mer eller mindre 2-3 timmar på natten innan så vi var sjukt över-
trötta och skrattade så vi grät hela kvällen, Elvira körde hästminen tehehe! 
  

Nu ska jag fortsätta ringa runt till coop-butiker, ända tills jag får tider!! xx 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0