Onsdag 31 oktober 2012

Godmorgon på er! =) Åh, vad skönt att det är sol idag! Igår var det en sådan grå och tråkig dag, dock lyckades jag göra den bra i alla fall då jag hade en After Work med mina fantastiska vänner på Medis kök & bar! Micke, Erica, Carolina som jag inte träffat sedan innan jag åkte till Sydamerika och såklart hängde även Filip, Viran och Mika på också! Det var en sådan härlig kväll, vi satt och drack vin, öl och pratade och skrattade i flera timmar, vad jag saknat alla er!! 

Idag då, jag sitter här och dricker en stor kopp te efter en god frukost som bestod av två ägg och två ostmackor, jag ska nämligen snart iväg till gymmet igen! Kenza ligger hårt på mig nu haha, vi ska köra en halvtimmes springning på bandet först och sedan en halv-
timmes Core-pass! Skitkul att träna igen faktiskt, har saknat det mycket! 

Micke, jag och Viran igår! =) 
  

Ska försöka blogga igen när jag kommer tillbaka efter träningen, puss! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0