Söndag 7 oktober 2012

Hej hej! Vilken helg det har varit, i fredags kväll var jag först med Elvira, Vishii och några andra på Vishiis brors bar och sedan åkte vi till Slakthuset! Jag var helt slut på lördagen, men det var Dilays födelsedagsfest då så jag tog bara en dusch och åkte över! Det var en härlig kväll så jag är glad att jag åkte över, äntligen träffade jag Humlan också som jag inte sett sen innan Sydamerika och hon åker själv iväg snart ett tag! 

Idag har jag bara viljat vila, så jag tog en 2 timmars promenad i skogen med mina föräldrar för att leta svamp och sedan åkte vi och handlade en god middag som vi lagar just nu! Mamma fixade en drink till henne och mig också, Baileys med kaffesmak! Nu ska vi snart äta och sedan titta på film med glass och naturgodis! =) 

Tog inga bilder igår men här är fina födelsedagsbarnet & Kenzapenza! 
  
 
Ha en fin söndagskväll, bbs! ♥  


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0