Tisdag 23 oktober 2012

Hej på er! Ännu en ledig dag idag, men jag ska i alla fall på en intervju på ett extra jobb då jag redan har några andra men det är bara inte så mycket tider att jobba för tillfället! Jag behöver jobba MYCKET nu om jag ska kunna spara ihop till ett ännu äventyr om ett tag, det är nog då det är som roligast för er att läsa min blogg också! Jag tänker mig Colombia och Venezuela och efter det hela Centralamerika, sedan kanske Afrika.. hmm! 

Hur som helst, det är inte än på ett tag framöver och här hemma har jag lite andra planer, jag har sökt in till en kurs som heter turismvetenskap på distans i vår! Jag vill använda mig av de erfarenheter jag har med allt resande så det är ju en bra kurs för mig! Hoppas jag kommer in, då blir det jobb och plugg som gäller för mig i vår! =) 


Jag har fått två låtar på repeat så jag kan lika gärna dela med mig av dom här! 
   


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0