Tisdag 30 oktober 2012

Godmorgon! =) Elvira hade inte med sig kameran till Jossans inflyttningsfest i lördags så det vart inga bilder, men åh vad kul det va! Vi körde drinkspel hela kvällen med kort vilket blev väldigt många flashbacks till Sydamerika, typiskt spel för backpackers haha! Sedan på söndagen hade jag tänkt ha en bakisdag men icke sa nicke, då fick jag ett jobbpass från 12-21.15 vilket är gryyymt! Var dock helt slut efter det så både måndagen och idag var jag ledig och det känns sköönt! Imorgon och torsdag jobbar jag igen, känns bra! 

Igår kväll dock, d¨tränade jag för första gången på över ett år! På sportlife här på Lidingö körde jag och Kenza MRL (mage rumpa lår), typ som ett skivstångspass som jag ÄLSKADE för några år sedan, det var jobbigt som fan men jag älskar dom fortfarande! Jag har fått ett gratis veckokort av min mamma på sportlife så det är därför Kenza och jag kan träna ihop nu, jag borde ju skaffa ett heltidskort så vi kan fortsätta träna såhär tillsammans för det skulle vara grymt att komma igång igen! 
 
Nyvaken =) 
    
    


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0