Torsdag 25 oktober 2012

God kväll! Jobb jobb jobb, det är vad jag gör just nu, imorse gick jag upp 4.45(!!) då jag började kl 7 och det tar mig en timme att åka till dit jag jobbar! Imorgon jobbar jag 8-17 och på lördag 7-16 så jag sover och jobbar mer eller mindre, dock idag slutade jag kl 15 så då mötte jag upp lillasyster för en sväng på stan! Hon köpte sig ett par asbilliga pumps och jag 2 svarta tröjor + svarta nylonstrumpor! =) 

Efter shoppandet + en kaffe för Virans del på Helmers som vanligt, så åkte jag hem! Jag har haft en mysig hemmakväll med mina föräldrar, ätit god middag och pratat massa med bästa mamma med stora koppar te! Jag vet inte vad jag skulle göra utan min kloka mamma, hon är bara bäst! 

Btw, det SNÖAR ute?! Herregud, tänk att för ca 2 år sedan stod jag på en strand i Indien! 
  

Nu måste jag snart gå och lägga mig, ska ju upp kl 5.45 imorgon! Kramkram ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0