Torsdag 4 oktober 2012

Hallu! Idag var min första jobbdag på mer eller mindre ett år, gaalet! Det kändes bra,
det är så skönt att vara tillbaka på spåret igen! Nu har jag fler tider också så jag känner
mig säkrare ekonomiskt, jag kommer jobba dag ut och dag in så fort jag får något!
Det var grymt att jobba hela dagen och sen komma hem och byta om till mjukiskläderna
och se på Friends, det är mycket bättre när det är välförtjänt! ;) 

Innan jag åkte hem idag mötte jag upp Elvira och hennes vän Angie för en fika på Helmers, jag släpade runt på flera kg ost i olika former haha (mozzarella, fetaost, halloumi, riven ost..) för vi sålde ut det idag på butiken! Hur som helst, i helgen då.. imorgon kväll ska jag nog ut på Söder med Filip, Viran och några och på lördag är det dags för Dilays födelsedagsfest! =) Så det är bra att jag vilar idag, jag kommer förhoppningsvis jobba i helgen också så det blir inte mycket sömn hehe, jobb först! 

Min mysiga enorma halsduk, de sköna sockorna från Peru och mammas nattlinne! =) 
  
  

Vi hörs imorgon igen, då är jag ledig för vi ska åka till Sveas begravning.. Hörs imorgon! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0