T R A V E L I N G

Jag hade sådana galna drömmar häromnatten, som vanligt om när jag är ute och reser och alla möjliga människor jag mött under min resetid är med! Inte bara från min Sydamerikaresa utan även från Indien och säkert många platser i Europa & New York också, galet! Vad jag saknar det, hur skönt det ändå är att vara hemma och ha mina nära och kära vid mig igen så saknar jag spänningen och  kicken jag får av det! Varje dag är något nytt och man vet aldrig var man kommer hamna eller hur det kommer gå! 

Jag får så många frågor av alla möjliga personer som undrar "Hur vågar du sticka iväg själv?" "Hur vågar du resa runt, och så länge??" Det är bara att slänga iväg er själva och testa, jag har gått igenom många break downs och panikångester, precis som man gör hemma också! Reser man så pass länge som jag brukar göra så blir det som ens liv där borta! Jag möter också många människor under min resa som blir så själsligt nära till mig, vi pratar självklart än idag och vi delar så mycket som vi tillsammans har upplevt. 
 


Jag har rest alltid mycket, ända sen jag var tonåring! ni ser nog hur jag växt (bilderna blir nyare ju längre ner ni kmr, de första bilderna är från en resa i norra Spanien, i en av mina favoritplatser i Europa år 2006, de andra platserna är Italien, Irland, England, Tyskland, Frankrike, Ryssland, New York..). När jag var yngre var det weekendresor i Europa nästan hela tiden, tills jag tog an Indien & Sydamerika!  
 
// 

I've got a lot of complaints from my traveling buddies that I only write in Swedish so here you get a translation about the pictures; I've been traveling a lot since I was a teenager! You can probably see how I've grown (the pictures below lies in order, starting with the oldest trip at the top! The very first 2 pics is from a trip in 2006 in one of my favourite cities in Europe in north Spain,the other places is Italy, Portugal, England, Ireland, Germany, France, Russia, New York...). When I was younger I did tons of weekend trips in Europe, until I started traveling long term to India and South America. 
 
EUROPA & NEW YORK 
  
  
  
   
   
  
  
  
    
  
   
    
   
  
  

  
  
  
   
   
  
  
 
INDIEN / INDIA 
 
SYDAMERIKA / SOUTH AMERICA 
   
  
  
    
  
  
  
   
   
  
  
   
  
    
   
 
Ni som inte följt mig under mina resor men tyckte det lät intressant, ni kan läsa mer detaljerat här: 

WEEKENDRESOR 
 
INDIEN 
 
SYDAMERIKA 
 
 
Åh hur fantastiskt är det inte?? Jag har bara varit hemma i en månad och det sticker redan i fingrarna, antar att det blir Centralamerika härnäst! =) 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0