Söndag 30 september 2012

Hejhej! Idag är det min storebrors födelsedag, 37 ååår grattis! =) Igår firade vi mamma med släkten eftersom hon fyllt 50 år! Det var brorsan, mormor&morfar, moster karin med hennes Peter och barnen och sedan Jenny och hennes tre barn som kom och åt middag och pratade! Det var en jättetrevlig eftermiddag, äntligen fick jag ge dom små T-shirtsen till de yngsta kusinerna; min lille gudson Gustav och hans syster Emma! 

När släkten sen skulle hem åkte jag med dom för att bli droppad hemma hos Mika, vi tog sedan bilen över till Dilay och hängde där med Nadia och Catrin resten av kvällen! Vi pratade bara och chillade i soffan, Mika och jag  var fortfarande slitna från fredagen!! Idag har jag umgåtts med Mirre i stan hela dagen, det var läänge sen vi sågs sist så det var roligt, mycket som har förändrats! Nu är jag hemma med mina föräldrar och har precis ätit middag, ikväll ska jag bara ta det lugnt och imorgon ska jag besöka massa coop-butiker! 
 
Bilder från mammas födelsedagsfirande igår! ♥ 
  
  
  
  
  
  
  
    
  
  

Montanitas lilla djävul som stora kusinen var på klubben Nativa, haha ;) ♥ 
  


Nu ska jag se på film och äta godis, ha en fin söndagskväll ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0