FODELSEDAG I MONTI =)

Hej hej HEJ! Battre sent an aldrig, va? Har kommer en bildbomb fran min fodelsedag har i Montañita, mycket har hant sen dess men jag har tappat blogglusten har pa senaste tiden.. Kate akte till Colombia i forrgar och det var bland det jobbigaste nagonsin, jag kande mig sa himla tom och vi bada grat som galningar pa busstationen!

Ska forsoka blogga om det snart, nu ska jag beratta om min fodelsedag har iaf! Hela dagen var jag och Kate pa stranden och laste och pratade, hon lagade mat till mig och skamde bort mig haha! Pa kvallen gick vi till Sakura for middag med ganget! Franklyn, Chelsea, Kate, jag, David, Carlos Luis och nagra till var da, jag fick lite presenter och sa kopte de tartbitar till mig med ljus i, haha! =) Vi hangde dar i flera timmar och drack, senare pa kvallen drog Kate och jag till Caña grill for att mota vara vanner dar och dansa med Franklyn i DJ-baset! Han hade microfonen sa han skrek ut att det var min fodelsedag hela tiden haha, Kate och jag hoppade runt dar inne med honom till laten Macarena, hahaha!

Senare pa kvallen drog vi till Nativa Bambu och dansade dar resten av natten, det var grymt kul och tack mina underbara vanner for att ni fixade en grym kvall for mig! =)

Forsta dagen pa flera veckor som Montañita fick sol, pa min fodelsedaag!!
 

Fodelsedagsfirande pa Sakura innan vi gick ut!
 
 

Joannaaaa, alskar den har lilla ungen!! ♥ 
    

yeaaay citrontarta!
   

Hahaha, Carlos sa till mig att jag skulle ata med munnen fran toppen av tartan, for det ar 
vad man gor i Ecuador! Kate som tog bilder hela kvallen tankte precis som jag "ah, fett
intressant, ska forsoka fa en bild pa det!" Bara Chelsea fatta vad han forsokte gora och
precis nar hon skulle stoppa mig var det forsent, han smackade tartan rakt i anisktet!
 

Haha, sa jag smacka tillbaka den i hans ansikte!
 
   
       

Vi fyra! :) ♥
       

Caña grill, Franklyn behovde jobba sa vi foljde med och hangde i DJ-baset!
           

Nativa Bambu!
         
 
 

Thanx guys for a GREAT birthday, I love you all!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0