Härlig kväll!

God kväll, det kommer ta mig lite tid att komma tillbaka i bloggandet då jag inte gjort det på så länge! Jag har haft en grym dag i alla fall, först lunchade jag med in kära vän Filip på universitetet och sedan åkte jag förbi en coop-butik för att be om jobb! Efter mycket prat fick jag till några butiker att kontakt mig, så nu är det bara att vänta (och ringa ännu fler!!). Jag hängde kvar på butiken ett tag och pratade med min vän Merje som jag inte träffat på länge, det var grymt trevligt! Efter det tog jag mig till Konsum Slussen (aah minnen) för att möta upp Mika, dock var jag lite tidig så jag gick in i affären och hängde med Demet, Adde, Olle och Filip tills Mika kom inspringandes och skrek TILLAAAAAN!! Haha guud så kul det var att se henne igen! :) 

Mika och jag drog upp till Söder som gamla goda tiderna och drack vin på 54, efter några timmar kom även Viran och joinade oss! Sjukt trevlig kväll, jag kom hem för två timmar sedan men suttit vid datorn sen dess och väntat på att Kate ska komma online men hon är ute nånstans så jag ska gå och lägga mig! Imorgon är jag ledig fram till eftermiddagen då jag ska hänga med lilla plutten Nadia! Sov gott ♥ 

Chels, jag och Renee! 


Min Chelsea♥ 
  

Corta dorada, världens billigaste rom haha! 


Blev taggad av Chelsea på facebook, bilder från min sista kväll i Montanita.. minnen!! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0