HEMMA I SVERIGE!

Hej på er! Jag har inte kunnat berätta tidigare då jag åkte hem hit för att överraska min familj som kom hem från Grekland på Arlanda flygplats, aldrig har jag sett så många i chock förut haha! =)  Tänk att jag har lämnat Sydamerika dock, efter att ha rest genom Ecuador ,Brasilien, Argentina, Chile, Bolivia och Peru och sedan bott i Eucodor i sju månader och sedan bott i Ecuador i fyra månader så sitter jag här i Sverige igen vid min gamla dator. 

Jag lämnade Montanita i onsdags natt, hela kvällen var jag i Coctail alley och sedan på Cana grill med hela gänget och dansade, drack drinkar och grät! Min bästa killkompis/bror Franklin pratade till mig fran scenen (han är sångare pa klubben Cana grill) och dedikerade en låt till mig, usch vad sorgligt det var att lämna allt och alla! I taxin somnade jag direkt och sedan hade jag 25 timmars flyg framför mig, väl framme hämtade brorsan mig och så plockade vi upp Bonnie påvägen hem! 

Bonnie och jag lagade massa(!!) mat och pratade hela kvällen, så mycket som hänt under den här tiden.. Jag pratar fortfarande med Kate varenda dag och det kommer jag nog göra framöver haha, vi ses ju i Colombia i vinter i alla fall! =) Nu ska jag gå och lägga mig, vi hörs imorgon igen för jag ska försöka få igång bloggandet igen! 

  
 
Mamma ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0