Juste ja, blogga!

Hej hej hej! Jag koommer ju inte in i mitt bloggande igen känns det som.. men det var i alla fall en GRYM kväll med Vishii i förrgår! Vi satt på hennes brors restaurang i Hornstull (Sloppy Seconds, grymt ställe!) och drack vin och pratade i fleera timmar, Viran kom förbi också! Igår var jag hos min älskade Jossan och åt middag, pratade i TIMMAR och så sov jag över där också! Så himla kul att träffa alla mina älsklingar igen, saknat er! Idag hämtade Kenza mig utanför Jossans lägenhet så drog vi in till stan och lunchade med Nadia och Elvira, treevlig men regnig dag! 

Bildbomb från kvällen med Vishii och Viran! 
'  
     
  
     
  
  
   
  
  

Nu måste jag duscha och fixa mig, snart ska Viran och jag möta upp Bonnie för att åka hem till Mika och föra.. Ikväll är det fetutgång med hela gänget för att fira att jag är tillbaka, nu kör vi kompisar!! 

Postat av: Nadja

Kan inte du börja lägga upp lite bilder på dig och Kenza när ni umgås? Som hon gör?

2012-09-29 @ 12:07:18

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0