Lördag 29 september 2012

HerreGUD vilken kväll det vart igår, men så SJUKT kul!! Vad jag saknat alla mina fantastiska vänner, ni är helt galna!! Först var jag med Mika, Bonnie och Viran hos Mika för att föra och umgås med vin innan vi drog in till söder för att möta upp alla andra! Alla mina kära vänner var där, människor jag inte träffat på ett år så det var helt fantastiskt att se dom alla igen! Vi satt på Mest och drack till 1-2 på morgonen innan vi skulle dra vidare men då var jag för trött så Mika, Cissi och jag gick och åt innan jag åkte hem! Var hemma redan kl 3 och somnade direkt haha, det var bra i alla fall för idag ska vi ju fira mamma med släkten! Tack alla för en fantastisk kväll, ni är bäst! 

Hade ingen kamera med mig igår men här är några bilder på mig och tjejerna med mobilen! 
  
  
  

Nu kommer släkten snart, vi ska fira mamma som fyllt 50! =) Kramkram ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0