Måndag 24 september 2012

Godmorgon! Först riktigt blogginlägget 2012 haha! =) Så SJUKT att vara hemma redan, här sitter jag och bloggar igen som jag gjorde för ett år sedan.. Så mycket har hänt och det är så SKÖNT att ha bloggen att skriva av sig på, speciellt nu när jag slipper summera resan för det hade varit omöjligt! Idag ska jag hänga med Filip i alla fall, jag är så pank å jag ska göra en matlåda och joina honom på universitetet haha! Efter det ska jag förbi mitt gamla jobb och be om att få tider, be för mig! 

Senare ikväll ska jag träffa frugan, Mika som jag inte har träffat sen sista augusti 2011(!!) så det ska bli grymt trevligt! Nu ska jag göra lite frukost men vi hörs igen om en stund, KRAM! 
 
    


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0