FÖRLÅT!!

Jaa ni, det blir inte mycket bloggande för mig nu.. Men vad ska jag skriva? Idag pluggade jag, och sen åkte till jobbet.. Imorgon ska jag göra samma sak, och dagen efter det... Dock i helgen ska det hända härliga grejer, min fantastiska vän Astrid kommer upp till Sthlm och vi har inte setts på säkert 2 år, så DET ska bli nice, vi och resten av tjejgänget från högstadiet ska ut tillsammans på lördag kväll! =) Och på söndag ska jag ta en långpromenad med min underbara vän Louise, som jag startade min Sydamerikaresa med, vi har inte setts sen vi kramades hejdå i Guayaquil, Ecuador i slutet på november 2011.. Så det är dags=) 

Astrid och jag senast vi sågs, våren 2011! 

Den här bilden tog jag på Louise precis innan jag åkte, jag ville stanna längre i Ecuador
och hon begav sig till Peru! 

Nä nu måste jag faktiskt plugga, jobbar ikväll (shocker, I know) och sedan ska jag umgås med min bästis.. Så härligt med helg med massa fantastiska människor! KRAM ♥ 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0