Work and study work and study.. GYM work and study..

Hehe japp, så ser mitt liv ut! =) Idag var Kenza & jag på ett grymt Core-pass på Nordic Wellness och efter det sprang jag på springbandet i 20 minuter, jag sitter ju bara inne hela dagarna och pluggar och sedan åker direkt till jobbet så jag behöver ta mig ut ibland! Jag har dock börjat gå de sista tre km hem från jobbet på kvällarna men nu har det typ blivit snöoväder igen -.- 
 
Hoppas ni alla mår fint i alla fall, jag har min första inlämningsuppift i turismvetenskaps-
kursen på söndag så det ska bli spännande! Jag har ju inte pluggat på snart fem år (om vi inte ska räkna de fem dagarna jag pluggade spanska i Montanita uppe i bergen haha), såå det är nog lite mer nervöst och spännande för mig än många andra! ;) Nu måste jag sticka till jobbet, herrå! 

Postat av: Anonym

Hej! Vilket Nordic Wellness gym gymmar du på? Skiljer det sig mkt från andra?

2013-07-12 @ 01:43:23
Postat av: Anonym

Hej! Vilket Nordic Wellness gym gymmar du på? Skiljer det sig mkt från andra?

2013-07-12 @ 02:33:16

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0