Fredag 18 januari 2013

Ska börja dagen med att gratta världens bästa storasyster på sin 25årsdaag! =) Grattis grattis grattis, ni kan fira henne också genom att rösta på henne HÄR till månadens soloartist!! Amanda Berglund heter hon, scrolla längst ner så ser ni henne! Annars då, jag fick sådana hemska nyheter om en vän igår att jag inte visst vad jag skulle göra av mig själv. Efter jobbet igår mötte jag upp Bonnie för ett glas vin och få prata av mig, även lillasyster ringde och lät mig prata av mig.. Jag kan fortfarande inte förstå vad som har hänt har hänt! 

Ugh, vill inte ens tänka mer på det! Nu ska jag möta upp Kenza som äntligen är tillbaka igen från sin semester, långpromenad i solen blir det nu innan jobbet! Ha en fin fredag ♥ ♥ 

  

Postat av: Matilda

Gud så fin sminkning! =)

2013-01-18 @ 21:18:20

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0