LEDIG DAG!

...OCH LÖNING! Bra dag idag, haha! =) Dett är min första lediga dag på två veckor, vet inte riktigt vad jag ska göra.. Jag tänkte blogga mer i alla fall! Jag måste handla schampoo och balsam i stan, det är väl det enda måstet jag har idag! Igår lunchade jag med Sofia innan jag började jobbet, jag får trycka in vänner och annat för att hinna nu förtiden och på måndag börjar min distanskurs i Turismvetenskap! Så pratade jag med Kenza nyss och om hur hon kommer börjar dra mig till gymmet igen när hon kommer hem, haha wah! Det är bra dock, när hon inte är här så springer jag eller tar powerwalks, gym tycker jag inte är kul själv längre som jag tyckte för några år sedan! 

 
Dags för frulle! 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0