RESEBLOGGEN ÖPPEN endast i 24 timmar

Bara så ni vet så har jag inte kommit långt alls än! Jag ska skriva om Sydamerika, Indien och massa småresor men jag har gjort klart alla inlägg för de tre månader jag bodde i Montañita, Ecuador i slutet på min resa i Sydamerika nu! Jag tänkte att eftersom jag knappt bloggade under den tiden så kan ni nu få se hur jag hade det och vad vi gjorde! Texterna har jag tagit från dagbok och den här bloggen så jag skriver inget nytt, det är bara fler bilder och mer detaljerat! Jag har även lagt ut några inlägg om min tid i Indien som ni kan kolla in om ni vill också! Skriv gärna till mig och ge feedback, kram! 

---->  http://Resmedtillan.blogg.se   <---- 

Tryck på Kategorin "Living in Montañita, Ecuador" för att se alla inlägg!  



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0