Woho, jag kom in!

Yeay, jag ska plugga en kurs nu i vår på distans, turismvetenskap! =) Jag hamnade på andra reserv men fick igår veta att jag blev antagen, jättekul faktiskt! Så denna vår blir otroligt mycket jobb, plugg och träning för mig, känns jättebra! 



Nu måste jag åka till jobbet! 

Postat av: Ronja

Jag kan ha heeelt fel, men jag tror jag läste något om att du skulle till Colombia i vinter/över nyår? Varför åkte du inte? Grym blogg, blir väldigt inspirerad av dina resor!! Grattis till kursen, lycka till! :)

Svar: Hej Ronja! Jo, det har du rätt i men det blev ändrade planer! Jag och mina vänner från olika delar av världen som skulle möts upp i Colombia åkte alla åt olika håll och jag hade alldeles för lite pengar! Så nu kommer jag jobba järnet ett år, plugga lite turismvetenskap och ännu mer spanska till nästa vinter! Då börjar nästa äventyr i centralamerika, börjar i Mexico och kommer resa hela vägen ner till Panama, sedan till Colombia och Venezuela som jag inte hann med under Sydamerikaresan! Håller på att bygga upp en reseblogg nu där mina bilder kommer vara större och fler, texten mer sammanfattad och ah, helt enkelt lättare att följa! Kul att du tycker om att följa mina resor, har du själv några reseplaner snart? Kram!
Matilda Berglund

2013-01-04 @ 02:00:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0