Torsdag

Hjälp vad tiden går fort, det är redan torsdag igen! När jag skulle gå och lägga mig igår så valde jag att se på Liar liar istället (haha älskar den filmen), så jag somnade inte förrän runt halv tre då jag läste lite efteråt också! Jag har nu börjat läsa "Tusen strålande solar", jag har inte kommit så långt än för att ha en uppfattning men mamma sa att det är jättebra! 

Idag då, jag ska träna med Linus först! Jag ska satsa på bröst och triceps idag och sen springa lite på springbandet också, imorgon blir det bara springning däremot! Förresten, glöm inte kl 14-15 att skänka eran timlön till Haiti! Har ni inget jobb eller liknande så skänk 5,10 eller 20 kronor! Varje summa över 0 kronor är någonting, kom igen nu! 

Hörs lite senare!  


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0